Search This Blog

Popular Posts

Labels

Thursday, March 2, 2023

Set 6 of handy Albanian words


 English - Albanian

Checkin / security - Regjistrimi / siguria

here is - ketu eshte

where is -  ku është

I need - kam nevoje


Events

what time is it now

what time does it start

What time must I be there

I need a toilet/hotel

I want to buy

.....

Albanian - English  

Regjistrimi / siguria - checkin / Security

ketu eshte - here is

ku është - where is

kam nevoje - I want to buy


Ngjarjet

sa është ora

Ne cfare ore fillon

Në çfarë ore duhet të jem atje

Kam nevoj per nje tualet/hotel - I need a toilet/hotel

Unë dua të blej

....

ku eshte pija ime?

I

ju

hengra

dhe

ose

 jo po


me fal

eshte ne rregull


.......................

left

straight on


mountain

sandwich

sea

shop

stop

street

supermarket

toilet

water



No comments: